人気ブログランキング | 話題のタグを見る

日々楽しく ♪mon bonheur

otomeurara.exblog.jp
ブログトップ

English Lesson 5.8 & 植物園で会った薔薇たち

English Lesson 5.8 & 植物園で会った薔薇たち_a0287486_16214177.jpg
植物園で出会った美しい薔薇
淡いクリーム色のバラ 
クリーム デライト


綺麗に咲かせるためには 
薔薇もお手入れが大変でしょうね
ワンちゃんもお洒落が大事
ワンちゃんのトリミングの事について
対話している様子

DIALOGUE
A:I have to take him to the salon
  almost every week.
B: Wow!

A:私はほとんど毎週
彼をサロンに連れて行かなければならないの
B:まあ~








English Lesson 5.8 & 植物園で会った薔薇たち_a0287486_16222796.jpg
     オールド ポート
A:How often do you play golf?
           see the movie?
           go shopping?
           eat out?
           go abroad?

B:I play golf almost every week.
C:I rarely eat out.
D:I see the movie once a month.
E:I go shopping sometimes.
F:I do not go abroad at all.



A:あなたはどのくらいゴルフをしますか
           映画を観ますか
           買い物に行きますか
           外食しますか
           海外旅行に行きますか

B:私はほとんど毎週ゴルフをします
C:私は外食はほとんどしません
D:月に一回映画を観ます
E:私は時々買い物をします
F:私は海外旅行は全くしません




English Lesson 5.8 & 植物園で会った薔薇たち_a0287486_16251329.jpg
A:How was your holiday?
B:I enjoyed the holiday.
  But I was very tired.
A:Where did you go?
B:I went to the Botanical Gardens.
  A lot of flowers were blooming there.
  Roses were especially beautiful.
A:Who did you go there with?
B:I went to there alone.
  So,how was your holiday?
A:I went to see "Dontaku" with my friend.
B:Did you enjoy it?(Did you have fun?)
A:Yes!
B:What kind of friend is she?
A:She is a friend from high school.
B:Anything else?
A:I stayed at home almost every day.



 →アブラハム ダービー
English Lesson 5.8 & 植物園で会った薔薇たち_a0287486_19472857.jpg


A:連休はどうでしたか?
B:楽しかったですよ
  でも とても疲れました
A:何処に行ったの?
B:植物園に行きました
  たくさんの花が咲いていました
  薔薇が特に綺麗でしたよ
A:誰と一緒に行ったの?
B:一人で行きました
 それで あなたは連休はどうでしたか
A:私は友人と「どんたく」を見に行きました
B:楽しかった?
A:ええ!
B:どんなお友達なの?
A:彼女は高校の時からの友人なの
B:ほかには?
A:ほとんど毎日家にいたわ



               ライラックローズ  →


*******************************************

人気ブログランキングへ
by otomeurarafuku | 2015-05-09 15:09 | English